9. června 2015

Vzpomínka na ŠVP

Máme za sebou první školu v přírodě. 
Vše dopadlo skvěle. 
Vaše dětičky byly naprosto úžasné, musíme je velice pochválit !

Jak jsme jednotlivé dny prožívali, si můžete přečíst  na hlavní webové stránce naší školy. 
Kromě toho vám děti určitě daly přečíst deníčky. 

Nyní si ještě můžete prohlédnout fotografie:


Prostorný pokoj Domči, Karla a Vaška - vešla se do něj celá naše třída.

Domlouváme se na odpoledních aktivitách. 

U králíčků ...



...  , koz a oveček bylo stále plno ... 


I na pískovišti to bylo super. 

Čteme si, píšeme deníčky ... tentokrát v prostoru tělocvičny. 

Pár záběrů z jídelny. Vařili nám opravdu fantasticky.



Násobilku je třeba trénovat i na škole v přírodě :-).


A když je nám při tom zima, stačí pár dřepů  ...


... , zaběhat si ... 


... a šupky znovu do práce. 

Veselo bylo i při poledním klidu. 

Děvčátka zkouší naši novou hru - odměnu za velikonoční trhy. 

Z bazénu byly děti přímo nadšené ... 




Čeká nás zábavný večer - soutěž Superstar. 


Soutěžící z naší třídy:
Kája se Žofinkou

Julinka

Samík

a Anička.

Všichni si zasloužili odměnu :-).




Táborák - další zábavná akce našeho týdne. 

Mňam - i buřtíky byly skvělé. 


Fotbálek s páťáky

Poslední odpoledne patřilo vyhodnocení, rozdávání odměn a upomínek.

Celá naše super partička :-).

Závěrečné disko ... 




Poslední foto - čekáme na autobus a hurá domů.


Ve škole si dětičky na školu v přírodě ještě zavzpomínaly při slohu. 
Když jsme odjížděli, psali jsme si představy - jak to bude vypadat, co tam budeme dělat ...
A nyní jsme vše zhodnotili.
Například:

Emička:  "Když jsme vešli do pokoje, tak jsem si myslela, že bude větší. Byl ale mnohem hezčí než jsem si představovala. Nevěděla jsem, že tam bude diskotéka."

Luky: "Hodně se mi líbil fotbal. A zaujalo mě, že tam byla tělocvična a lezecká stěna a také se mi líbila disko koule."

Kája: "Představovala jsem si to tak, že v koupelně bude vana. Ale je pravda, že bychom vypotřebovali vodu. Cesta tam a nazpátek byla docela pohodlná. Bála jsem se, že chytnu klíště."

Poli, Mia: "Myslely jsme si, že chata bude mít červenou stříšku a měly jsme pravdu. Moc se nám to líbilo. Měly jsme krásný pokoj. Všichni jsme šli na dobrodružnou cestu."

Vladěnka: "Představovala jsem si to jinak, ale bylo to ještě lepší. Hráli jsme hry, chodili na procházky. V lese jsme stavěli domečky, byli jsme na lanovce - super. Ke Dni dětí jsme dostali zmrzlinu, v pátek byla diskotéka - pěkná a moc! :-)"

Domča: "Mě mrzelo, že tam nebyla televize. A nečekal jsem, že tam budou zvířata."

Vája: "ŠVP jsem si představovala trochu jinak, ale nevadí, i tak byla hezká. Měli tam místnosti, o kterých jsem nevěděla - například tělocvična. V ní jsme se učili. Chutnalo mi jídlo."

Žofka: "Je škoda, že tam nebyly palandy a venkovní bazén."

Míša: "ŠVP byla super. Bylo hezky. Jenom těch výletů mohlo být víc. Prostě mi to hlava pobrat nemohla. Představoval jsem si to podobně."

Davča K.: "Mně se to na ŠVP líbilo, takhle jsem si to představoval."

Honza: "Představoval jsem si to skoro stejně. Až na to, že jsem nevěděl o táboráku."

Sam:  ŠVP byla bombastická, výlety super. Moc se mi nelíbilo, jak vařili polévky. Dobré byly branky."

Marťa: "Nemyslela jsem si, že tam bude diskotéka a vůbec jsem si nepředstavovala, že tam budou králíci."



Žádné komentáře:

Okomentovat